poniedziałek, 11 maja 2015

Dzień Skupienia Rycerstwa Niepokalanej Archidiecezji Krakowskiej

Piękny majowy dzień, przyroda mieni się odcieniami zieleni; to piękno jest dziełem Boga –najpiękniejszy miesiąc roku poświęcony Maryi. Trwamy w okresie wielkanocnym, oczekujemy  Zesłania Ducha Świętego. W takiej oprawie Rycerstwo Niepokalanej Archidiecezji Krakowskiej
9 maja przeżywa Dzień Skupienia w Sanktuarium Św. Jana Pawła II w Krakowie Łagiewnikach.
Tematem przewodnim była osoba Ducha Świętego i jego działanie w naszym życiu poprzez dary i charyzmaty. W dolnej części Sanktuarium w Kaplicy Kapłańskiej gromadzimy się na Eucharystii.

Koncelebrant o.Piotr Cuber przywołuje naszej pamięci dwóch świętych św. Maksymiliana i Św. Jana Pawła II. Obaj święci bezgranicznie oddani Maryi. Wszystko postawili na Maryję.
Święci współcześni, święci naszych trudnych czasów.
A ja Rycerz Niepokalanej w jakim stopniu jestem oddany Maryi, czy choć w jakiejś części tak naprawdę jestem Twoja Maryjo? Czy jestem posłuszna woli Bożej , czy moje w=W ?.
Kłębią się myśli w głowie na tle słowa głoszonego przez o. Radosława
Jaka jest tajemnica mojego zawierzenia./Czy jestem Jej narzędziem? Owszem powtarzam w akcie oddania „ O Niepokalana…. abym w Twoich rękach stał się użytecznym narzędziem …”

Ale jak to odczuć ,ze jestem Jej narzędziem, że to co robię podoba się Maryi?. Św. Maksymilianie ,św. Janie Pawle proście wraz ze mną Maryję aby wstawiła się  za mną u Pana o dary Ducha Świętego, dar mocnej wiary, pokory i ufności .Bardzo pragnę odczuć ,że jestem twoja Maryjo tak w pełni,, żeby nie były to tylko słowa, chciałabym to poczuć jeśli jest taka Twoja wola Maryjo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz